Welkom
Inloggen

Waarom wordt mij gevraagd om mijn identiteit te verifiëren?

BELANGRIJK: we zullen je NOOIT een sms sturen waarin je wordt gevraagd een link te volgen om je persoonlijke gegevens of bankgegevens in te voeren. Als je een sms ontvangt met een link naar een website die lijkt op PuppyPlaats, meld dit dan direct bij ons. We vragen je echter soms om je identiteit te bevestigen door een identiteitsbewijs / adres naar ons te sturen. We doen dit om ervoor te zorgen dat PuppyPlaats een veilige omgeving blijft voor het herplaatsen van honden.

Wanneer je advertentie door ons Trust & Safety team wordt gecontroleerd, kunnen zij contact met je opnemen en om een identiteitsbewijs vragen.

Voorbeelden van situaties waarin wij om een identiteitsbewijs kunnen vragen:

  • Wanneer een account dezelfde gegevens heeft als een ander die al in ons systeem is geregistreerd. Dubbele en meerdere accounts zijn niet toegestaan.
  • Als er enige twijfel bestaat dat de verkoper de wettelijke eigenaar is van de hond in de advertentie.

De NAW-gegevens op de verstrekte documenten moeten overeenkomen met de gegevens van het account en dienen tevens de wettelijk geregistreerde eigenaar van de hond te zijn.

We willen je ervan verzekeren dat alle documenten die je ons verstrekt, niet aan derden zullen worden bekendgemaakt.

Bekijk dit artikel voor een handleiding over hoe je je identiteit kunt verifiëren.

Als je meer hulp nodig hebt

Als dit artikel je vraag niet beantwoordt, kun je natuurlijk contact met ons opnemen door op de onderstaande knop te klikken:

Contact 

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.