Welkom
Inloggen

Waarom ontvang ik geen e-mails van PuppyPlaats?

E-mails die gemarkeerd worden als spam

Soms worden e-mails van PuppyPlaats gemarkeerd als spam in standaard e-mailsystemen. De enige manier om er zeker van te zijn dat je in de toekomst de e-mails van PuppyPlaats krijgt is door ons support e-mailadres (helpdesk@puppyplaats.nl) toe te voegen aan je veilige verzenderslijst en adresboek in je e-mailprovider. 

We hebben hieronder beschreven hoe je dat kunt doen in de meestgebruikte e-mail systemen. Je moet hiervoor eerst in je spam/prullenbak map zoeken naar een e-mail die je van ons ontvangen heeft:

Yahoo Email

  1. Open een bericht van de gewenste verzender (bijv. PuppyPlaats).
  2. Klik nu op 'Contact toevoegen' naast de 'Van' naam en e-mailadres.

Windows Live Email

  1. Open een bericht van de gewenste verzender (bijv. PuppyPlaats).
  2. Klik op 'Markeer als veilig' naast de 'Van' naam en e-mailadres. 
  3. Klik nu op 'Contact toevoegen' 

Hotmail Email

  1. Open een bericht van de gewenste verzender (bijv. PuppyPlaats). 
  2. Klik op 'Markeer als veilig' naast de 'Van' naam en e-mailadres. 
  3. Klik nu op 'Contact toevoegen'.

Gmail Email

  1. Open een bericht van de gewenste verzender (bijv. PuppyPlaats).
  2. Klik op het pijltje naast de beantwoorden-knop rechts bovenin. 
  3. Klik op 'Contact toevoegen' aan contactlijst.

Outlook Email

  1. Open een bericht van de gewenste verzender (bijv. PuppyPlaats).
  2. Klik in het 'Van' veld op het e-mailadres.
  3. Klik op het 'Voeg toe aan adresboek'-link in het menu.
  4. Klik op de 'OK'-knop. 

Als je meer hulp nodig hebt

Als dit artikel je vraag niet beantwoordt, kun je natuurlijk contact met ons opnemen door op de onderstaande knop te klikken:

Contact

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.